Re: [WINNT] ostrość proszę

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] ostrość proszę
From: PiteR <email@fauszywy.pl>
Date: Wed, 13 May 2020 09:19:34 +0100
in <news:5eb46c4e$0$538$65785112@news.neostrada.pl>
user Krystek pisze tak:

> Mój tv - co prawda nie z rozdzielczością 4K, a FullHD - ale ma
> wejście HDMI oznaczone jako PC-DVI. Do niego powinno się podłączać
> urządzenia typu komputer, które same sobie ustawiają sygnał. Wtedy
> - jak w przypadku projektorów - można na wyjściu z kompa w
> ustawieniach obrazu regulować rozdzielczość i TV nie będzie jej po
> chamsku zmieniać.

Za przeproszeniem macie panowie stare info. To jest tv z roku 2020 tu
się wszystko dzieje automagicznie. Szuka, wykrywa, nazywa, wyswietla
komputerek, kable, wtyczki ;)

Miałem już nigdy nie kupować Samsunga ale jak zobaczyłem jak sie w Sony
ekran rozwarstwia. Thompson to był telewizor. Teraz będzie LG albo
Sharp.

Jakis kretyn projektował to menu. Komp1 działa włączam komp2,
podłączono nowe urządzenie, myśli myśli, nie rozpoznano (bo pierwsze
ekrany są w niskiej rozdzielczości) no wskoczył windows już rozpoznano
:) Trzeba włączyć w kompie szybki POST. Nie sprawdzaj niczego.

Proponuje mi nazwanie kompow, no dobra nazywam pc komp nowy, pc komp
stary, czy dodać do ekranu home tak. Najlepsze że pamięta nazwy tylko w
obrębie jednej sesji. Po wyłączeniu wyszukuje od nowa :)

Na koniec po miesiącu zepsuł się pilot tzn odbiornik podczerwieni w tv
bo w google ludzie to samo mają powszechna usterka.

No to ściągnąłem app i steruje tv ze smartfona. Oczywiście reklamy zeby
przyciszyć podgłośnić :)

I gwóźdz programu. Kiedy jeszcze pilot działał to odkryłem że nie jest
unikatowy bo włącza, wyłącza, reguluje, drugi tv stojacy obok. Trzeba
zakrywać odbiornik, żeby jeden tv wyłączyć :D

Obraz ze zródła 4k jest jak żyleta ale menu jest w ostanio modnym
brudno szarym kolorze #c0c0c0 w tak małej rozdzielczości że wyglada
syfiasto, mało informacji i szybko znika.

--
Piter

człowiek chciał być królem planety
więc matka natura dała mu koronę