Re: [WINNT] Porównanie zawartości folderów

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Porównanie zawartości folderów
From: User <no@spam.com>
Date: Wed, 13 May 2020 09:30:50 +0200
W dniu 13.05.2020 o 08:28, JU pisze:
W dniu 13.05.20 o 08:04, User pisze:
Mam 2 foldery, nazwijmy je nr1 i nr2, , których zawartość (nazwy plików i ewentualnie wielkość)
jest wyświetlona w oddzielnych oknach np. w Explorerze Win10.
Chodzi o to żeby w oknie folderu nr1  zaznaczone zostały, np. w jakimś kolorze, nazwy tych
plików, które występują w nr1, ma nie występują w nr2.
A także żeby w oknie folderu nr2 zaznaczone zostały, np. w jakimś kolorze, nazwy tych plików,
które występują w nr2, a nie występują w nr 1.
Najważniejsze jest porównanie nazw, ale gdyby  można było w tym porównaniu nazw uwzględnić
również wielkości plików o tej samej nazwie, to byłoby jeszcze lepiej.
Można to jakoś zrobić?
Jeśli mógłby tu pomóc TC, to bardzo proszę o wskazówkę co kolejno należy zrobić, bo słabo
znam ten program.

Bardzo proszę o pomoc.

Każdy folder w innym oknie

Menu "Zaznacz" -> Porównaj katalogi

lub

Menu "Polecenia" -> Synchronizuj katalogi
to jest lepsze, bo ma więcej opcji.

Bardzo dziękuje.

Druga metoda robi to, o co mi chodziło. Pliki, które są zarówno w pierwszym jak iw  drugim oknie
są pokazane w drugim oknie kolorem z pierwszego okna. OK.

Przy okazji mam pytanie: czy mógłbyś wskazać jakiś bardzo prosty opis programu TC dla początkującego użytkownika, pokazujący (wg zadań) co i jak tym programem można zrobić? Pomoc w programie pewnie jest bardzo przydatna, ale dopiero gdy się wie czego (jakiego narzędzia) się szuka. Początkujący
na ogół tego nie wie.

Pozdrawiam