Re: [WINNT] ostrość proszę

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] ostrość proszę
From: Krystek <spamtrap@krystek.art.pl>
Date: Wed, 13 May 2020 18:30:19 +0200
W dniu 2020-05-13 10:19, PiteR pisze:
in<news:5eb46c4e$0$538$65785112@news.neostrada.pl>
user Krystek pisze tak:

TV często mają domyślnie włączony overscan - sprawdź w TV czy
masz ustawiony tryb 1:1, Game lub PC - powinna tam być możliwość
ustawienia wyswietlania obrazu dokładnie pixel->  pixel

Mój tv - co prawda nie z rozdzielczością 4K, a FullHD - ale ma
wejście HDMI oznaczone jako PC-DVI. Do niego powinno się podłączać
urządzenia typu komputer, które same sobie ustawiają sygnał. Wtedy
- jak w przypadku projektorów - można na wyjściu z kompa w
ustawieniach obrazu regulować rozdzielczość i TV nie będzie jej po
chamsku zmieniać.

Za przeproszeniem macie panowie stare info. To jest tv z roku 2020 tu
się wszystko dzieje automagicznie. Szuka, wykrywa, nazywa, wyswietla
komputerek, kable, wtyczki ;)

Miałem już nigdy nie kupować Samsunga ale jak zobaczyłem jak sie w Sony
ekran rozwarstwia. Thompson to był telewizor. Teraz będzie LG albo
Sharp.

Jakis kretyn projektował to menu. Komp1 działa włączam komp2,
podłączono nowe urządzenie, myśli myśli, nie rozpoznano (bo pierwsze
ekrany są w niskiej rozdzielczości) no wskoczył windows już rozpoznano
:) Trzeba włączyć w kompie szybki POST. Nie sprawdzaj niczego.

[...]

To w SONY tak, czy w SAMSUNG-u?

K.

--