Re: [WINNT] [ot] video na ninateka.pl (download)

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] [ot] video na ninateka.pl (download)
From: "1634Racine" <mnjfmr@j.cbqebml>
Date: Wed, 13 May 2020 01:36:06 +0200
jedrek w news:9OfuG.285801$V%3.220375@usenetxs.com
"1634Racine"
najprosciej -->  Internet Download Manager (mozna wybrac rozdzielczosc
dla  download, daje plik *.ts, ale to tak naprawde mpeg)
Ten zachwalany przez ciebie od wielu miesięcy IDM ma gdzieś dedykowany, schowany dział do pobierania video ze stron?
Odpaliłem to kilka tygodni temu na próbę jako trial, wygląda to jak
znany od  lat Getright, ale po wklejeniu mu linku do filmu nie widzę
żadnej listy  wynikowej odnalezionych na serwerze wersji plików video.
A z podanego linku chce zapisywać po prostu stronę w html, ani żadnych
mp4  ani ts-ów nie znalazłem.
Instruktaż proszę do podstawowej obsługi pobierania video, bo poległem :)
Nawet wklejenie mu linka z YT na nic się zdaje. Chyba, że wersja trial ma powyłączane pobieranie video ze stron?

wejdz na firmowa www idm, a doznasz objawienia, co pociagnie za soba zrozumienie jak to dziala. idm dziala tam gdzie ma dzialac i z tym, z czym moze dzialac, bo jest mozliwa integracja,a z czym i jak jest mozliwa integracja - oto np. faq na firmowej www, welcome.