Re: [WINNT] ipla.tv pobrać video

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] ipla.tv pobrać video
From: "1634Racine" <mnjfmr@j.cbqebml>
Date: Wed, 13 May 2020 01:44:35 +0200
jedrek w news:NexuG.767668$Kji.105468@usenetxs.com
"1634Racine"
podalem w watku trzy metody.
btw: ktora wyprobowales?
To się nie chce instalować
https://grabanymedia.altervista.org/ pewnie znowu jedyna słuszna odmiana
FF  musi być
Z moim Artic Fox się to kompletnie nie lubi, klikam download, potem
próbuję  klikać install now i nic w obu przypadkach się nie dzieje.
Skrypt, który wskazałem jak rozumiem wymaga napędu w postaci wtyczki Tampermonkey, która jak już tradycja nakazała nie lubi mojej przeglądarki (jednej z niewielu, które jeszcze jako tako działają chociażby z yt).
Sprawę IDM poruszyłem w innym wątku, póki co leżę.
Robiłem do niego podejście ale odinstalowałem, bo podanie samego linku do strony z materiałem video nic namacalnego poszukiwanego nie generowały w programie stąd już z iplą nawet nie robiłem prób, skoro nawet z yt nie chciało mi to gadać. Liczyłem, że jak to będzie bardziej przyjazne w obsłudze to odżałuję tę stówkę i go łyknę.

nie walcz z cieniem.
jesli cos nie jest mozliwe w kiblu - idz na basen, chociaz mozliwe, ze tego nie akceptujesz, a nawet odrzucasz. czyli: jesli ta przegladarka ktora masz nie dziala z przykladowymi trzema metodami opisanymi, to tylko na okolicznosc download, na ktorym przeciez ci zalezy, a nawet jest mozliwe, ze download bedziesz chcial wykonac wiele razy - sciagnij taka przegladarke , z ktora trzy opisane metody zialaja --> np. ff 52.9 esr, portable.