Re: [WINNT] [ot] video na ninateka.pl (download)

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] [ot] video na ninateka.pl (download)
From: "1634Racine" <mnjfmr@j.cbqebml>
Date: Sat, 4 Apr 2020 04:14:03 +0200
Krystek w news:5e87b212$0$519$65785112@news.neostrada.pl
[.............]
Hej, Racine. A czy byłbyś w stanie wydobyć mi ścieżki do dwóch filmów? Tzn. ścieżki do pliku .mpd. Dalej już bym sam spróbował pobrać i przekodować na dysk youtube-dl-em. Próbowałem tej metody z Firefoksem na drugim kompie, na którym mam aktualne wersja Fx-a, ale nie udało mi się wyłuskać URI do tego pliku .mpd, bo jest zakodowane. Akurat potrzebowałbym wersji w najlepszej jakości, bo w gorszej już mam te filmy. Jak się z Tobą skontaktować? Wysłałbym Tobie na priv linki do filmów. Maila widzę nie masz podanego, ale może mógłbyś na adres usenet w mojej domenie napisać od siebie to wtedy bym podesłał pocztą zwrotną?
K.

chodzi o ninateke? bo jesli widac *.mpd wg podanej metody firefoxowej , to na ninateka ja nie widze zakodowanej sciezki, jeno tego typu sciezki --> https://nina.as.rd.insyscd.net/16-9-opowiesci-hollywoodu-2703.smil/manifest.mpd - a to raczej nie jest zakodowane....
nie mozesz tutaj po prostu podac o jakie filmy chodzi?