Re: [WINNT] Drukarka zainstalowana po USB na Windows 10 wpada w Of linę

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Drukarka zainstalowana po USB na Windows 10 wpada w Of linę Samsung ML 3710
From: nerox1991@gmail.com
Date: Wed, 22 Apr 2020 06:56:35 -0700 (PDT)
W dniu środa, 22 kwietnia 2020 15:52:27 UTC+2 użytkownik ąćęłńóśźż napisał:
> To z ciekawości może spróbowałbym sterownik uniwersalny do drukarek Samsung
> ze strony też HP (będzie przy sterownikach do tego
> konkretnego modelu).
> Choć to nie wygląda na problemy sterownika, a ustawień.
>

> -----

Wszystko wyglada na problem windowsa, a nie urzadzenia. Tak mi sie wydaje, na
windows 7 jest okej... Mam tak cala 1 placowke zrobiona i wszystko gra.

generalnie hp dalo mi takie wskazowju jak ponizej i nic efektu nie dalo:

W nawiązaniu do rozmowy, proszę zweryfikować ustawienia dla drukarek
podłączonych przez USB:

https://support.hp.com/us-en/document/c05568393

Dla drukarek sieciowych:

https://support.hp.com/gb-en/product/samsung-xpress-sl-c480-color-laser-multifunction-printer-series/16462546/model/16462552/document/c05574219

Dla urządzeń pracujących w sieci, należy również odłączyć IPv6. Poprzez EWS,
lub oprogramowanie Samsung SetIP, dostępne tu:

https://ftp.hp.com/pub/softlib/software13/printers/SS/SL-M3310ND/SetIP_V1.05.08.3.14.exe

Poniżej znajduje się link z oprogramowaniem sprzętowym: /wersja V2.00.01.47/

https://ftp.hp.com/pub/softlib/software13/printers/SS/ML-3710ND/ML3710ND_V2.00.01.47.zip

Link do uniwersalnego sterownika druku dla windowsa 8 i wyżej:

https://ftp.hp.com/pub/softlib/software13/printers/SS/SL-M3370FD/SamsungUniversalPrintDriver3.exe

Sterownik PCL6:

https://ftp.hp.com/pub/softlib/software13/printers/SS/ML-3710D/ML-371x_Series_WIN_PCL_V3.12.29.00.38_CDV1.33.exe

Sterownik PostScript: