Re: [WINNT] Drukarka zainstalowana po USB na Windows 10 wpada w Offline

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Drukarka zainstalowana po USB na Windows 10 wpada w Offline Samsung ML 3710
From: nerox1991@gmail.com
Date: Wed, 22 Apr 2020 06:02:43 -0700 (PDT)
W dniu środa, 22 kwietnia 2020 11:45:33 UTC+2 użytkownik nero...@gmail.com
napisał:
> Na windows 10 mam problem z drukarkami Samsung ML 3710 zainstalowanymi po USB.
> Urzadzenie jest wlaczone, gotowe do druku i drukuje normalnie, a np po chwili
> (roznych zas 5,10,15min) robi sie wyszarzone w panelu sterowania i nic nie
> drukuje. Wylaczenie iwlaczenie urzadzenia pomoze albo wyjecie i wpiecie kabla
> usb od strony drukarki.
>
> Oczywiscie wygaszanie drukarki na 120min, wszelkie wzbudzania po probie
> wydruku itd wlaczone. Naotmiast tak czy siak drukarka pokazuje ze jest Gotowa.

Jadę na sterowniku który dostałem od HP
ML-371x_Series_WIN_PCL_V3.12.29.00.38_CDV1.33
Use printer offline to zalecenie z poradnika HP.

Zawsze najpierw instalacja sterownika i podłączenie drukarki w momencie kiedy
instalator mówi żeby to zrobić. Nie wiem o co kaman z protokołami za bardzo,
ale restart do default nic nie dawał.
Bonjour chyba odpuszczę jak problem jest tylko po USB

A jeszcze z tym use printer offline to na początku tego nie miałem włączonego a
problem i tak występował