Re: [WINNT] Brak kodera-dekodera

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Brak kodera-dekodera
From: "jedrek" <wonzespamem@w.on>
Date: Wed, 22 Apr 2020 15:03:46 +0200
"Andrzej P. Wozniak"
Ostatnią wersją MPC-BE pod Windows XP _jest_ 1.4.6. Nikt jej nie skasował. Na ten temat już odpowiadałem ponad rok temu, czyżbyś zapomniał?

Nie dzwi nic, że odeszło w niepamięć, sprawdziłem wtedy i wszystko z ostatnich wersji było powyżej 1.4.6 na tamten czas, czyli nie działo już pod XP, więc zaniechałem prób odgadywania wersja po wersji, która zaskoczy pod XP.
Teraz sprawdziłem tą ostatnią wersję ale mi nie pasuje tym czarnym wyglądem.
Zdecydowanie wolę MPC-HC i póki co na nim zostaję, a tam gdzie nie potrzebuję to używam podstawowej werji MPC.
A co do VLC lubiłem go jak był niewielkim programem.
Gdyby był wielkością i szybkością działania podobny do MPC-HC to bym go dalej chętnie używał. A niestety co nowsza wersja to coraz cięższa i gdy próbuję uruchomić ją na starszym sprzęcie to dużo zasobów pożera i muli. A gdy taki sam film odpalisz na jakieś starszej wersji z linii VLC 2.x (czy nawet 1.x) to nie dławi tak.