Re: [WINNT] Brak kodera-dekodera

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Brak kodera-dekodera
From: "Mchal M. Lechanski" <michal@doriath.eu>
Date: Tue, 14 Apr 2020 20:13:29 +0100
On 25/03/2020 17:48, Maniak wrote:

VLC odtwarza wszystko?

Przez ostatnie 15 lat miałem do czynienia z dwoma formatami, których vlc nie odtwarzał, jeden to pliki z rekordera cctv, drugiego nawet nie pamiętam - to było tylko raz kilka lat temu. W vlc irytuje mnie inna rzecz - pobieranie listy odtwarzania z serwera dlna trwa czasem nawet pół godziny, samo odtwarzanie już nie, tylo pobieranie listy. Długość listy nie wydaje się mieć wpływu na czas pobierania. Tak samo długo to trwało z dwoma różnymi serwerami dlna (reordery cyfrowej tv naziemnej), vlc na Mac OS.

--
Michał