Re: [WINNT] Skype na win XP, koniec?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Skype na win XP, koniec?
From: "jedrek" <wonzespamem@w.on>
Date: Tue, 14 Apr 2020 15:31:16 +0200
Z kim Ty tam dyskutujesz na tym GG? Został tam jeszcze ktoś poza botami?

Nie każdy bierze udział w wyścigu szczurów.
Dyskutuje (czyt. raz na kilka tygodni z kimś wymienię kilka zdań).

Skype też jest coraz rzadziej używany, dziś wybiera się inne narzędzia,
czas nie stoi w miejscu.

I co ten pędzący czas nowe takiego daje wspaniałego dla zwykłych śmiertelników? Ja widzę, że świat się coraz bardziej stacza od tego oślego wyścigu.

Z lekkich zostaje Ci TeamSpeak i Mumble.

Mumble znam, bardzo dobra jakość fonii, twórca tej aplikacji to dla mnie gość klasa, rzeczywiście tu widać namacalnie pojęcia: mały i lekki program. Ale przez Mumble nie pogadam z miłośnikami Skype. Ten cały TeamSpeka nie wygląda absolutnie na lekkiego, zresztą na XP już nie działa.
Obrazu nie potrzebuję, sama fonia do przesłania w czasie rzeczywistym.
Discord też nie rusza na XP.
Temat od początku zakłada rozważania dotyczące XP.