[WINNT] Win10 i znowu to samo.

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Win10 i znowu to samo.
From: z <z@z.pl>
Date: Wed, 1 Apr 2020 19:50:39 +0200
Tablet z w10 na którym 4 godziny oglądałem telewizję z UPC nagle nie ma połączenia. Komunikaty od czapy nie może się połączyć aplikacja. Nie takie dane logowania. Z doświadczenia wiem że to problem z WIFi.

Ale specjalnie postawiłem sobie drugi ruter i działało że aż miło

A teraz:

Dostępna jest aktualizacja 1909 zainstalować czy nie?

Ten chłam jest tak napisany że jak już wie że coś się święci w aktualizacjach to losowo wyłącza funkcjonalności aby zmusić przeciwnika ;-) do aktualizacji

Za czasów ME czy Visty takie rzeczy się nie działy

Zainstalować i modlić się?