Re: [WINNT] [Win 10] Jak wejsc w ustawienia WiFi?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] [Win 10] Jak wejsc w ustawienia WiFi?
From: "Grzegorz Niemirowski" <grzegorz@grzegorz.net>
Date: Thu, 19 Mar 2020 15:42:36 +0100
Andrzej P. Wozniak <uszer@poczta.onet.pl.invalid> napisał(a):
Przecież to właśnie jest „my, Microsoft, wywalamy”. A potem chwalimy się, że uprościliśmy interfejs, bo wywaliliśmy część modułów z trzech wciąż niezintegrowanych części GUI, zmuszając do używania czwartego sposobu, czyli konsoli. To może w ogóle wywalić GUI i wrócić do DOS-a?

Nie wiem o co chodzi z tym "my". Nie pracuję w MS i nie postuluję wywalania czegokolwiek. Po co mi to wszystko piszesz?

A jak w WLM „naprawiono” błąd z cytowaniem Quoted Printable?
Czy może wolisz bajkę „Lis i winogrona”?

Jeszcze WLM wyciągasz :)

Interfejs tekstowy nie jest alternatywą dla spanikowanego Zwykłego Użytkownika (ZU™), któremu właśnie niebo^W system wali się na głowę.

Aleternatywa nie była dla zwykłego użytkownika tylko dla pytającego. Zwykłemu zawsze będzie sprawiało trudność skonfigurowanie zaawansowanego uwierzytelniania.

Nie ma połączenia z Internetem, więc sobie nic z zewnątrz nie doczyta.

Wystarczy pomoc w samym poleceniu, nie trzeba Internetu.

Nie spełnia, bo do poczytania jest znacznie więcej niż jedna strona
[ciach]

Nigdzie nie pisałem, że to jest jakieś super rozwiązanie dla ZU. KISS wcale nie musi oznaczać przyjazność dla ZU. vide komendy linuksowe.

--
Grzegorz Niemirowski
https://www.grzegorz.net/