[WINNT] Windows 10 1909 - backup kontaktów z Poczta wersja 16005

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Windows 10 1909 - backup kontaktów z Poczta wersja 16005
From: Irokez <no.email@wp.pl>
Date: Sun, 15 Mar 2020 15:30:57 +0100
Witam.

Starość nie radość i coś nie radzę sobie z nowym systemem.

Poproszono mnie o zmianę właściciela laptopa z imienazwisko.1@gmail na imienazwisko.2@gmail. Nie za bardzo to mi poszło, zmienić mi się nie udało znaleźć jak, a założone nowe konto to jest czyste konto bez aplikacji i majla.

Ok, dużo programów nie ma, to założyłem po prostu nowe, ale jest potrzeba przenieść kontakty. Wszystkie dotychczasowe programy pocztowe jakie były od DOS/Windows 3.11 i z jakimi miałem kontakt przerobiłem bez problemów ale tu nie mogę znaleźć eksportu przynajmniej kontaktów. Thunderbird też nie widzi z czego ma importować.

Podpowie ktoś dziadkowi, bo już widocznie nie nadążam z postępem w Microsofcie?

--
Irokez