Re: [WINNT] Automatyzacja reinstalacji drukarki w Windows 10 dla "kobiet

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Automatyzacja reinstalacji drukarki w Windows 10 dla "kobietki"
From: ąćęłńóśźż <a@e.pl>
Date: Thu, 5 Mar 2020 21:32:10 +0100
Wygląda na problem wykrywania sieci, network discovery czy jak tam się nazywa.
U mnie co jakiś czas przestawia się samorzutnie na 'network discovery off', zwykle sygnalizuje to przeglądarka paskiem pod tytułem, trzeba kliknąć i wejść w opcje (po raz n-tnasty)
Posprawdzaj jakie protokoły masz włączone w urządzeniu.

-----
pewnego dnia, średnio po 1,5 do 2 tygodni włączasz komputer i przestaje normalnie skanować tylko z extra czekaniem 3-4 minuty.