Re: [WINNT] Automatyzacja reinstalacji drukarki w Windows 10 dla "kobiet

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Automatyzacja reinstalacji drukarki w Windows 10 dla "kobietki"
From: pueblo <nomail@nomail.pl>
Date: 05 Mar 2020 17:43:04 GMT
Witaj Irokez, 04 mar 2020 w
news:5e600e78$0$518$65785112@news.neostrada.pl napisałeś/aś:

> Witam.
>
> Co tydzień-dwa zdalnie reinstaluję na komputerze, z parodią systemu
> operacyjnego zwanym Windows 10, sterowniki do drukarki laserowej
> Brother DCP-L2520.

Zamiast szukać automatyki, zrób instrukcję krok po kroku z obrazkami.
Inna sprawa, że wg googla nie jest to odosobniony przypadek, czyli być
może ktoś gdzieś znalazł rozwiązanie.
Nie wiem, jakie stery instalujesz, ale w10 powinien mieć swoje do tego
sprzętu. Chociaż nie wiem jak możnaby zainstalować jakiś soft do obsługi
sprzętu bez sterowników - czyli zostawiając windowsowe sterowniki.
https://support.brother.com/g/s/id/os/windows.html
Poza tym nie wiem, czy w10 nie ma jakiejś swojej appki do skanowania,
może to ona brudździ?
Ewentualnie, jeśli tego nie używałeś, to spróbuj Uninstall tool od
Brohera
https://www.brother.is/support/dcp-l2520dw/faqs/how-to-trouble-
shooting/faq00000071_008