[WINNT] Jak działać z Secure Boot?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Jak działać z Secure Boot?
From: Borneq <borneq@antyspam.hidden.pl>
Date: Sun, 26 Jan 2020 15:47:48 +0100
Wysyłam na dwie grupy, ponieważ dotyczy to zarówno Windows jak i Linuxa.
Mam ideapad Lenovo 330 z Windows 10, dosinstalowałem Minta Tricię. Ma ustawiony secure boot, którego bym nie wyłączał, bo jest bardzo przydatny. Teraz jednak chcę zainstalować pod Linuxem VirtualBox, instalator rozpoznaje secure Boot i wybieram hasło, o które mam być pytany przy bootowaniu,
najpierw jest:
https://i.imgur.com/kSX3nl9.jpg
potem przy bootowaniu
https://i.imgur.com/MP4XO41.jpg i https://i.imgur.com/gIjmUuD.jpg

Pokazuje się jasnoniebieski ekran, gdy nic nie wciskam, nic się nie dzieje, powinienem wcisnąć jakiś przycisk na klawiaturze, jednak wcześniej wciskałem i było to samo.