Re: [WINNT] Mulący Thunderbird

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Mulący Thunderbird
From: Sushi Master <su@shi.master>
Date: Mon, 13 Jan 2020 15:01:25 +0100
Mon, 13 Jan 2020 14:35:25 +0100
Krystek <spamtrap@krystek.art.pl>   napisał(a):

> A da się to zrobić dla istniejącej instancji? Dla dodanych kont
> pocztowych taką migrację?

Wpierw trzeba włączyć Maildir w opcjach, będzie obowiązywać tylko dla nowych
kont (stare
konta pozostaną w poprzedniej organizacji).
W moim przypadku, dla kont POP, wpierw zmieniałem ustawienia starego konta na
fejkowe,
potem tworzyłem nowe konto a następnie kopiowałem maile ze starego do nowego
(np. można w
Thunderbirdzie w starym koncie maile zaznaczyć i przeciągnąć nad nowe konto.
Udało się na kilku instalacjach pomiędzy wieloma kontami
i dzięki temu archiwizacja trwa minutę zamiast godzin.

Pzdr.