Re: [WINNT] Mulący Thunderbird

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Mulący Thunderbird
From: ąćęłńóśźż <a@e.pl>
Date: Mon, 13 Jan 2020 10:30:04 +0100
Mam czasem podobne wrażenie z Win Live Mail (2012) pod W10 (jak i z niektórymi innymi programami pod W10 co się łączą z netem) i podejrzewam systemowego (Win Defender?) antywira.
Ewentualnie sprawdzanie pisowni (muszą sprawdzić online, czy poprawnie piszesz
ch.. . Lub o kim ;))).
BTW sprawdzanie pisowni rozlazło mi się na cały system (pojawiające się ni z tego ni z owego dymki z podpowiedziami zasłaniają to co piszę) i nie wiem, czy to cecha jakichś ustawień języka w Win 10, czy pracy w tle modułów sprawdzania pisowni z Win Live Mail (2012) - ale ten raczej podkreśla czerwoną falką - albo jakiegoś cholerstwa z googla, bo raczej nie z Office'a 2003 (a tu mi te dymki przeszkadzają najbardziej przy szybkim pisaniu).

-----
objawia się zamrażaniem interfejsu na kilka - kilkadziesiąt sekund!
Wygląda to tak, że interfejs zamiera w połowie pisania słowa przy odpowiadaniu na maila, przy zmianie folderów poczty, przy kliknięciu na nieprzeczytanego maila.. przy czymkolwiek.