Re: [WINNT] Smutni, nie-Wierni

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Smutni, nie-Wierni
From: Animka <animka@tonie.ja.wp.pl>
Date: Sat, 28 Dec 2019 00:40:35 +0100
W dniu 2019-12-27 o 23:50, jaNus pisze:
W dniu 27.12.2019 o 23:15, heby pisze:
wyznawcy jakiejś ideologi zawsze są w 100% przekonani że ta ich jest
 najsłuszniejsza choć nigy nie działa tak samo jak pozostałe.
Żałosne.

Tiaaa, Żałość chwyta. Bez wspólnych podstaw światopoglądowych, nie da
się zbudować WSPÓLNOTY, a co najwyżej stado hien, pożerających się nawzajem.

W bloku, w którym mieszkam ludzie byli mili, sympatyczni. Teraz zrobiły się z nich hieny, kapusie. Normalnie jak jacyś ubecy. Może im ktoś za to placi. Jednej to przy zmianie podzielników ciepla zdjęli stare, a spisali z przyniesionych wyzerowanych na te nowe, więc ona w zasadzie ma wielkie dopłaty do c.o. Ja mam do zapłacenia ponad 400zł. Szlag niech weżmie tą demokracje dla złodziei. Kiedyś to było sie gdzie poskarżyć, a teraz same mafie i nie ma do kogo się zwrócić.

--
animka