Re: [WINNT] Folder na hasło

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Folder na hasło
From: pueblo <nomail@nomail.pl>
Date: 17 Dec 2019 12:49:42 GMT
Witaj Grzegorz Niemirowski, 17 gru 2019 w news:5df8bd80$0$17358$65785112
@news.neostrada.pl napisałeś/aś:

> Bo logujesz się jak siadasz do komputera.

> Przyjrzyj się menedżerom haseł zamiast temu nieszczęsnemu katalogowi.

Jaka jest wyższość takich menagerów względem haseł zapisywanych
bezpośrednio w przeglądarkach? No, jeśli chodzi o hasła internetowe. Na
pewno są dostępne z każdej przeglądarki. Bezpieczeniejsze? Ja się nie
boję trzymać haseł w Operze, czy teraz Brave. Mam się bać? Nie słyszałem
o jakichś wyciekach.