Re: [WINNT] Folder na hasło

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Folder na hasło
From: pueblo <nomail@nomail.pl>
Date: 17 Dec 2019 14:59:41 GMT
Witaj Grzegorz Niemirowski, 17 gru 2019 w
news:5df8d2af$0$500$65785112@news.neostrada.pl napisałeś/aś:

> Nie wiem jak jest w Operze, ale przykładowo w Firefoksie każdy może
> sobie te hasła obejrzeć.

W operze też, ale jak ma się hasło w systemie, to dopiero po jego
wpisaniu. Oczywiście zapomniałem, że do takich haseł można się pzeicież
dostać narzędziami Nirsoftu, więc jak rozumiem jak ktoś się włamie z zew
(z netu)to też da radę - chyba że musi mieć jeszcze uprawnienia admina
(ale skoro się włamał, to pewnie nie problem) Chyba zainteresuję się
jakimś menadżerem.