Re: [WINNT] Folder na hasło

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Folder na hasło
From: Netx <nospam@gazeta.pl>
Date: Mon, 16 Dec 2019 13:28:29 +0100
W dniu 16.12.2019 o 09:08, Roman Tyczka pisze:
> Uprawnienia NTFS nie wystarczą?

Dziękuję za odpowiedź.
Mam automatyczne logowanie w W10 (nie trzeba wpisywać hasła). Więc
uprawnienia NTFS nie wystarczą. Poza tym na tym laptopie jest jeszcze
zainstalowany Windows 8.1 - na drugim dysku.

Głównie chcę zaszyfrować folder który zawiera pliki z login/hasło/data
rejestracji - do różnych serwisów Internetowych (forów, Spotify, Amazon
Alexa itd).
Chciałbym uodpornić ten folder przed hakerami (wirusami które mogłyby go
odczytać i przesłać hakerowi) oraz na wypadek jakbym musiał oddać
laptopa do serwisu.