Re: [WINNT] Jak Lamer mógłby szybko, łatwo, i przyjemnie z-migrować W-10

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Jak Lamer mógłby szybko, łatwo, i przyjemnie z-migrować W-10 z SSD, na HDD?
From: Olaf Frikiov Skiorvensen <Belzebub@invalid.invalid>
Date: Wed, 20 Nov 2019 15:54:10 +0100
Wcale nie przypadkiem, dnia Wed, 20 Nov 2019 01:59:44 +0100
 doszła do mnie wiadomość  <5dd49000$0$549$65785112@news.neostrada.pl>
 od jaNus <piszcie.sobie.n@berdyczow.pl>  :
> [...]
>
>A tak pialiśta z zachwytu, jakie te SSD jest /och, i ach/!
>Szybkie jak błyskawica, i jasne, /jak ta świca/...
>
>Odpalenie z HDD czy wymaga, aby dla zmigrowanej Windy stworzyć przedtem
>partycję? Czy ona musi być jakaś specjalna? Jakim narzędziem to zrobić,
>aby mi nie posłało obecnej zawartości HDD na Marsa?
>
>A potem, jak, po prostu skopiować cały SSD na ową partycję wielce
>specjalną, tak? No i przestawić jeszcze w BIOS-ie kolejność boot'owania,
>to wiem.
>
>Jakieś podpowiedzi, co do możliwych pułapek, i inne /hinty/ czy tzw.

Czasem producenci dodają do dysków programy do migracji darmowo, poszukaj na
stronie
producenta.

>             Z Lema: "Ratufsiaku, kalkuratorsiał zwartusiał!"

Korekta obywatelska:
"Karkulowsiał zwartusiał, ratuwsianku, Bożywsio".