[WINNT] Jak Lamer mógłby szybko, łatwo, i przyjemnie z-migrować W-10 z S

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Jak Lamer mógłby szybko, łatwo, i przyjemnie z-migrować W-10 z SSD, na HDD?
From: jaNus <piszcie.sobie.n@berdyczow.pl>
Date: Wed, 20 Nov 2019 01:59:44 +0100
- bo nie znam się na tym nic, a nic! a najwyraźniej ten /czysto/ /elektroniczny/ coś nie halo, i to on mi muli komputer.

A tak pialiśta z zachwytu, jakie te SSD jest /och, i ach/!
Szybkie jak błyskawica, i jasne, /jak ta świca/...

Odpalenie z HDD czy wymaga, aby dla zmigrowanej Windy stworzyć przedtem partycję? Czy ona musi być jakaś specjalna? Jakim narzędziem to zrobić, aby mi nie posłało obecnej zawartości HDD na Marsa?

A potem, jak, po prostu skopiować cały SSD na ową partycję wielce specjalną, tak? No i przestawić jeszcze w BIOS-ie kolejność boot'owania, to wiem.

Jakieś podpowiedzi, co do możliwych pułapek, i inne /hinty/ czy tzw. małpie chwyty?

            Z Lema: "Ratufsiaku, kalkuratorsiał zwartusiał!"

--
Matematyka to księżniczka: jest taka... piękna!
Fizyka to prawdziwa potęga.