Re: [WINNT] Thunderbird

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Thunderbird
From: Animka <animka.tonie.ja@wp.pl>
Date: Wed, 7 Aug 2019 00:11:00 +0200
W dniu 2019-08-06 o 13:17, Trybun pisze:
W dniu 05.08.2019 o 20:22, z pisze:
A swoją drogą dlaczego się męczysz na HDD? Co Cię powstrzymuje? Przesiadka / Klonowanie jest banalnie proste. Kasa? bez jaj ;-)
Szkoda nerwów na problemy właśnie takiej natury jak opisujesz.

Cały szereg przyczyn - z kasą na czele. To dość stary komp a żeby wszystko pomieścić to dysk musiałby być (absolutne minimum) 500GB, czyli jakieś 400zł.  Na dodatek korzyść z takiej inwestycji raczej iluzoryczna.

Mam cudowny, szybki dopinany na USB dysk Toshiba 500 GB o wielkości telefonu komórkowego. Można nawet do znajomych czy rodziny go zabierać. Parę latek temu go kupiłam. Jak nowy, Robię na nim obrazy systemu, a na innej partycji mam najważniejsze pliki w razie czego.

--
animka