[WINNT] Dlaczego powstaje plik debug.log przy otwieraniu pliku .html

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Dlaczego powstaje plik debug.log przy otwieraniu pliku .html
From: kmark <markotar@o2.pl>
Date: Thu, 8 Aug 2019 10:32:29 +0200
Witam,
Dla potrzeb tworzonej przeze mnie strony internetowej, utworzyłem kilka plików z rozszerzeniem .html Pliki te przed wysłaniem na serwer,dla sprawdzenia efektu, otwieram przeglądarką Chrome. Zauważyłem, że równocześnie z otwarciem takiego pliku, tworzony jest plik debug.log
Zawartość tego pliku, to ciąg takich informacji tekstowych:
[0808/100111.060:ERROR:crash_report_database_win.cc(469)] failed to stat reportreport Tych informacji jest kilkaset. Sporo spośród nich jest identycznych. Inne różnią się zapisem w pozycji trzeciej wartości, np. [0808/100111.063:ERROR:crash_report_database_win.cc(469)] failed to stat report Ze swoją stroną internetową bawię się już kilkanaście lat i nigdy wcześniej nie miałem takich przypadków; plik debug.log nigdy się nie tworzył. Po wysłaniu moich plików .html na serwer, moja www funkcjonuje bez zastrzeżeń.
Moje pytania:
1-Co/jaki program powoduje tworzenie się pliku debug.log?
2-Jak wyeliminowć tworzenie się tego pliku?

mk