Re: [WINNT] Thunderbird

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Thunderbird
From: Jamnior <jamnior@gazeta.pl>
Date: Fri, 2 Aug 2019 06:37:54 +0200
W dniu 2019-08-01 o 11:57, Trybun pisze:

Chyba jednak  nie tędy droga - z Thunderbirda korzystam od jakichś kilku-kilkunastu lat w ten sam sposób, jednak problemy pokazały się dopiero teraz.

Miałem to samo od momentu jak padł Atman (choć całe lata nie miałem problemu z NEWS w ThB) i wałęsałem się po innych serwach. Dopiero jak usadowiłem się na *freenews.netfront.net* i jest dobrze. Widzę że jesteś na Neostradzie, może to jest przyczyna, choć nie musi. Dodam jeszcze że ilość grup i wiadomości nie wpływa u mnie na szybkość działania. Jak pisałem, jest szybko.
--
Pozdrawiam
Jamnior