Re: [WINNT] Wydymał mnie i się nawet nie zorientowałem od razu...

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Wydymał mnie i się nawet nie zorientowałem od razu...
From: Yerine Ictimai <ictimai@yandex.ru>
Date: Fri, 19 Jul 2019 17:04:19 +0200 (GMT+02:00)
"Grzegorz Niemirowski" <grzegorz@grzegorz.net> Написал

> Zgadza się, że kontrola nad momentem instalacji jest słaba. Jednak jest i
> można np. ustawić godziny pracy, czyli gdy komputer jest w użyciu, i w
> czasie ich trwania aktualizacje się nie zainstalują.

Ale to zbyt jest zagmatwane, chce aby moc wlaczyc WindowsUpdate
 WYRAZNIE
jasnym sposbem.

 Np. chce kiedy jest mozliwowc, laptopa do gniazdka wlaczyc,
wlaczyc WindowsUpdate, isc na spacer. I tak najwyzej robic raz na
 miesiac.
Takie cos byloby dobre i moziliwe do zaakceptowania.

Rezczywiscie jest uzasadnienie jakies dobre ze WindowsUpdate musi
 dzialac
czesciej niz raz na miesiac?

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/