Re: [WINNT] Wydymał mnie i się nawet nie zorientowałem od razu...

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Wydymał mnie i się nawet nie zorientowałem od razu...
From: "HF5BS" <hf5bs@t.pl>
Date: Wed, 17 Jul 2019 20:06:17 +0200

Użytkownik "Yerine Ictimai" <ictimai@yandex.ru> napisał w wiadomości news:qgn9hd$4i5$1@dont-email.me...
Ale czy akurat zrobienie najnowszego WindowsUpdate zapobiegloby
zadzialaniu akurat tego wirusa (szyfrujacego dyski)?
A moze raczej zaktualizowany program antywirusowy LUB
dobre nawyki uzytkowania?

Ja tam wolę nie kombinować, czy tym razem wóz, czy przewóz. Są poprawki, jest czas, transfer, no, ile mi zużyje? Po gołych pizdach i warezach nie łażę, w razie jakiegokolwiek złego wejścia czegoś do systemu, bez porządnego dojścia do netu mógłbym mieć nieciekawie, z braku alternatywnej maszyny. No, najwyżej na fejsie nie obskoczę wszystkich znajomych.

--
Łapy, łapy, cztery łapy,
A na łapach pies kudłaty.