[WINNT] pod Win-10: rozpoznawanie mowy PL, szukam

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] pod Win-10: rozpoznawanie mowy PL, szukam
From: JaNus <bez@adresu>
Date: Tue, 16 Jul 2019 11:32:07 +0200
W moim smartfonie działa świetnie. Przestałem już cokolwiek na nim
pisać, dyktuję! Natomiast sam W-10, o ile ma programy Speech Recognition
dla najważniejszych języków, to nasz rodzimy wśród nich się nie znalazł.
Trochę pogooglałem, ale większość doniesień nieco już leciwa. Jest
program do Chrome'a, lecz działa on on line, co nieco mnie odstręcza.

Czy w międzyczasie coś się w temacie wykluło, ktoś coś?
Dodam jeszcze, że czasem łapię się lewą ręką za prawe ucho: dyktuję na
telefon, a gotowy tekst (w ASCII) przenoszę do kompa. Ale lekka
upierdliwość tego działania deczko mnie irytuje.

  • [WINNT] pod Win-10: rozpoznawanie mowy PL, szukam, JaNus <=