[WINNT] Obraz systemu

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Obraz systemu
From: "Kamil" <mospam@tlen.pl>
Date: Tue, 16 Jul 2019 17:22:56 +0200
Witam

Od lat do tworzenia obrazu systemu Nortona Ghosta i wszystko było cacy do czasu pojawiemia się Win 7, który tworzy ukrytą, czy zastrzeżona małą partycję. Otóż Ghost zrobił mi obraz tej małej partycji, czego nie zauważyłe i po odtworzeniu na dysk oczywiście d... Kilkanaście razy sam instalowałem W7 i tego nie było. W sieci piszą ludzie, że w trakcie instalacji systemu można wymusić, aby wszystko było na jednej partycji. Pytania:

1. Co zrobić, aby Ghost robił pełny obraz systemu?
2. Może inny program to potrafi?
3. Co zrobić, aby połączyć te dwwie systemowe partycje.
4. Od czego zależy, czy ta wredna partycja jest tworzona, lub nie?

Pozdrawiam