[WINNT] Program do czytania PDF, ale taki żeby ...?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Program do czytania PDF, ale taki żeby ...?
From: "Agata" <nie@spamuj.pl>
Date: Tue, 16 Jul 2019 09:19:53 +0200
Mam kilka podręczników w postaci plików pdf
pobranych z internetu.
Mogę w nich wyszukiwać informacje, więc to nie
są zeskanowane strony. To dobrze.
Ale jeszcze lepiej by było gdybym mogła robić
zaznaczenia (kolorem) i dopisywać moje uwagi.
Przydałaby się także możliwość zapamiętania
numeru strony, na której zakończyłam czytanie.
Chciałabym to wszystko móc zapisywać.
Czy istnieje jakiś darmowy program działający
pod Windows, którym da się takie rzeczy robić?
Pomogłoby mi to w nauce. Proszę o pomoc.

P.S. Skopiowanie treści i wkopiowanie do MS
Worda powoduje utratę formatowania, które
w pdf ułatwia naukę.

Agata