Re: [WINNT] [Win XP] Jak przeniesc pulpit z C: na D: ?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] [Win XP] Jak przeniesc pulpit z C: na D: ?
From: ń <n@n.n>
Date: Tue, 11 Jun 2019 14:01:46 +0200
Chyba jednak nie zadziałało :-(
Zalogowany jako administrator przeniosłem pulpit userki poprzez Cut -> Paste z
C na D.
Userka się zalogowała i alarmuje "wszystko z pulpitu zniknęło".
Folder z pulpitem jest na D, a TweakUI z konta userki pokazuje jednak ścieżkę
na C.
Będąc na koncie userki zmieniłem w TweakUI ścieżkę z C na D, zamknąłem TweakUI i nadal na pulpicie userki niczego nie ma (poza paroma ikonami z 'All Users').
Czy po zmianie ścieżki przez TweakUI potrzebny jest restart (restartu chwilowo
nie mogę)?

-----
Tak jest napisane w okienku TweakUI, al nie wierzyłem, że to zadziała