Re: [WINNT] [Win XP] Jak przeniesc pulpit z C: na D: ?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] [Win XP] Jak przeniesc pulpit z C: na D: ?
From: SPS <cut.315sps@cut.gmail.com>
Date: Mon, 10 Jun 2019 11:24:52 +0200
W dniu 2019-06-09 o 20:07, ń pisze:
> Czy XP można przenieść pulpit z całą zawartością z dysku c: na d:
> podobnie łatwo, jak to można zrobić z 'Moimi dokumentami' (zmieniając
> jedną literkę w zakładce Lokalizacja)?
Przenieść można ale nie tak prosto jak "Moje dokumenty".
Można użyć do tego polecenia junction z pakietu sysinternals. Tylko
trzeba starszą wersję tego programiku bo obecna działa od visty w górę.
Jeśli dobrze pamiętam to wersja 1.06 działa na XP.
https://docs.microsoft.com/en-us/sysinternals/downloads/junction

> Czy raczej pozostaje droga okrężna, w rodzaju zrobienia (na wszelki
> wypadek) backupu ze starej lokalizacji pulpitu, utworzenia ścieżki do
> nowej lokalizacji pulpitu poprzez użycie TweakUI (z pakietu PowerTools)
> i następnie przeniesienie zawartości pulpitu ze starego pulpitu lub z
> backupu?
> Laska ma z kilkadziesiąt giga danych na biureczku i nic nie może zginąć.
Robiłem na wielu XP tak całe profile i działało bez problemu.

--
Pozdrawiam,
Paweł