Re: [WINNT] [Win XP] Jak przeniesc pulpit z C: na D: ?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] [Win XP] Jak przeniesc pulpit z C: na D: ?
From: ń <n@n.n>
Date: Mon, 10 Jun 2019 11:55:13 +0200
Spróbowałem czegoś jeszcze prostszego i co dziwne działa :-o
Z konta administratora otworzyłem dwa razy 'Mój komputer', z lewej dysk C z prawej dysk D (dwa osobne panele to przyzwyczajenie z TC, teoretycznie można otworzyć tylko jeden panel i nawigować po nim). Wszedłem z obu stron do obydwu folderów C: i D: 'Documents and Settings' i z dysku C zrobiłem 'Cut/Wytnij', po czym na dysku D zrobiłem 'Paste/Wklej'. Na oko przeniosło i desktop/pulpit, i inne katalogi (np. Favorities/Ulubione) i wygląda na to, że ten sposób Wytnij/Wklej (Cut/Paste) działa.

Natomiast nie wiem, jak przenieść/zmienić lokalizację całego folderu 'Documents and Settings', gdzie są katalogi wszystkich użytkowników, w tym np. 'All users'.
Folderu 'All Users' opisaną wyżej metodą nie dało się przenieść (komunikat, że
systemowe itp.).
W TweakUI niestety nie ma wylistowanego folderu 'Documents and Settings'.