Re: [WINNT] Narzedzie do zapisu dużego pliku z zerami

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Narzedzie do zapisu dużego pliku z zerami
From: heby <heby@poczta.onet.pl>
Date: Wed, 22 May 2019 21:39:35 +0200
On 22/05/2019 21:33, Grzegorz Niemirowski wrote:
Z jakiego powodu wydajność jest tak istotna?

Przykład z przed kilku dni. Dysk mechaniczny 500GB.

Natywne dd ze strony:

http://www.chrysocome.net/dd

Całłkowity czas: jakieś 5h. To daje coś koło 25MB/sek. Bida. Odpaliłem do testów z ciekawości cygwinowego i było jeszcze gorzej.

Skoro dd jest OK, to dlaczego go nie użyjesz? Szybciej będzie zabootować komputer z linuksowego live CD/USB, niż przez kilka dni obserwować wątek na grupie.

To nie na teraz tylko dopytuje o coś lepszego na przyszłość. To raz.

Dwa że nie pamiętam aby ktoś ważny używał słów "stabilny jak skała" w kontekście ntfs na linuxie. Może coś przegapiłem.