Osoba podpisana jako kmark <markotar@o2.pl>
w artykule <news:qaevmo$vs6$1@node2.news.atman.pl> pisze:
Witam,
Windows 7 HP SP1 32bit
Narzędzie sfc /scannow wykryło, że odnalazło uszkodzone pliki, ale nie
może ich naprawić.
Po co to było użyte? Wiesz, że to ma szansę zadziałać poprawnie tylko wtedy,
kiedy nie miałeś żadnych kłopotów z Windows Update?
Po szczegóły odsyła do pliku CBS.log
W pliku tym, w kilku miejscach zawarta była informacja o niemożności
naprawy pliku rdpcorets.dll
I nie znalazłeś żadnej wersji tego pliku w systemie ani nie możesz podać,
jakie to są wersje? A przecież to wystarczy, aby ustalić, z jaką
aktualizacją plik został zainstalowany, a może być np. ta:
https://docs.microsoft.com/en-us/security-updates/SecurityBulletins/2016/ms16-017
https://support.microsoft.com/en-us/help/3126446/ms16-017-description-of-the-security-update-for-remote-desktop-display
A tu jest ciekawostka, bo plik ma podaną wersję 6.2.9200.17395, czyli
pochodzi z Windows 8 (i tego może czepiać się sfc).
A może była nowsza wersja pliku już w ostatnich aktualizacjach zbiorczych?
A może gdzieś po drodze włączyłeś, a potem wyłączyłeś RDP i pozostały z tego
jakieś niedobitki? A jak usługa jest włączona, to SFC jej chyba nie wyłączy,
aby podmienić plik.
Oczywiście usunięcie i ponowna instalacja danej usługi czy aktualizacji może
nie pomóc, bo przecież nikt nie wie, co wcześniej nabroiłeś.
--
Andrzej P. Woźniak uszer@pochta.onet.pl (zamień miejscami z<->h w adresie)
|