Re: [WINNT] Baaardzo dziwny błąd w OE6

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Baaardzo dziwny błąd w OE6
From: "Grzegorz Niemirowski" <gnthexfiles@poczta.onet.pl>
Date: Sat, 27 Apr 2019 21:37:27 +0200
Andrzej P. Wozniak <uszer@poczta.onet.pl.invalid> napisał(a):
Pytasz, w jaki sposób teraz to nie działa czy w jaki sposób to działało
ileś  lat temu? Pierwszego nie wiem, drugiego nie pamiętam. Jednak
zabezpieczenie  w OE nie powstało na próżno - może to działało tylko w
IE przez Activex i  MAPI?

Nigdy o tym nie słyszałem, więc pewnie pytanie dotyczyło przeszłości. Ani HTML ani JavaScript czegoś takiego nie udostępnia, więc to musiał być właśnie ActiveX w IE z MAPI.

Nie rozumiem ani co to jest „hasło do maila” osoby zapraszającej, ani w
jaki  sposób to miałoby udostępnić adres emailowy osoby zapraszanej (np.
mój),  zwłaszcza jeśli ta ostatnia NIE ma konta na LinkedIn.

Jeśli ktoś ma konto na LinkedIn i udostępni temu serwisowi hasło do swojej skrzynki pocztowej, to LinkedIn zaciągnie jego pocztę, wyszuka maile i zasugeruje zaproszenie osób o znalezionych adresach. Jeśli wyślesz e-mail osobie mającej konto na LinkedIn, to licz się z tym, że zostanie on przeczytany przez serwis i dostaniesz zaproszenie. Zapraszana osoba nie musi mieć konta na LinkedIn. Zapraszająca musi.

--
Grzegorz Niemirowski
https://www.grzegorz.net/