Re: [WINNT] Baaardzo dziwny błąd w OE6

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Baaardzo dziwny błąd w OE6
From: "Ewa" <.@.>
Date: Thu, 25 Apr 2019 20:04:25 +0200
Użytkownik "Grzegorz Niemirowski" <gnthexfiles@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:q9sqh5$nis$1@node2.news.atman.pl...
Nie wiem gdzie masz tego maila, ale zapewne jest też tam dostęp do poczty przez WWW. Czy tam też występuje ten problem? Czy można tam podejrzeć źródło wiadomości?
Na WWW jest to samo. Są tam Szczegóły wiadomości. W OE6 jest Żródło wiadomości.
W obu przypadkach ten tekst "Zapytanie o ubezpieczenie samochodu"  występuje
tylko w pozycji Do:. Potem już nigdzie.

Mówisz, że to się przyczepiło. Czy przedtem przy Twoim mailu nie było niczego?
Goły adres?
Tak, goły adres. Ponadto odbiorcy mojej poczty wyświetla się moja nazwa, np.Ewa

> O jakie w ogóle maile chodzi? To dotyczy wszystkich maili, czy tylko tych z
ostatnich dni? Od kogo są te maile?
Dotyczy to maili przysyłanych na ten adres od momentu gdy TU przysłało oferty.

Występuje również wtedy gdy sama do siebie wysyłam e-maila z mojego innego
konta, od innego dostawcy, z inną domeną.

Będę musiała wrócić do zakładania konta u tego dostawcy i przypomnieć sobie
gdzie zapisują się ustawienia. Z czytnika poczty pod www nie ma możliwości
zobaczenia ustawień konta, w przeciwieństwie do OE6, ale o tym już pisałam.

W mojej książce adresowej ten ciąg znaków nie występuje.

Przeskanowałam cały komputer - jest czysty.

W tej chwili widzę 2 rozwiązania:
1) wysyłając odpowiedź bądż przesyłając maila dalej, muszę pamiętać usuwać to
zdanie z nagłowka ------Wiadomość oryginalna--------, bo bedą niepotrzebne
pytania
co to jest
2) zastanawiam się nad korzystaniem z innego czytnika poczty i grup
dyskusyjnych,
działającego pod Windows XP. Coś darmowego i najprostszego.
Czy możesz taki program podpowiedzieć?

Dziękuję i pozdrawiam
Ewa