Re: [WINNT] Jak przywrócić WMP? Aktualizacje mpc-hc

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Jak przywrócić WMP? Aktualizacje mpc-hc
From: "jedrek" <wonzespamem@w.on>
Date: Sun, 7 Apr 2019 12:16:25 +0200
"Andrzej P. Wozniak" news:5ca64b25$3$517$65785112@news.neostrada.pl

MPC obciąża procesor o połowę mocniej niż to robi MPC-HC, MPC-BE
czy VLC.

Zapewne ma to miejsce jak nie jest włączona obsługa dekodowania sprzętowego dla kary graficznej (pod warunkiem, że karta ją obsługuje). U mnie na LAV Filters mam włączone NVIDIA CUVID. Dla materiału 1080 25fps gdzie w dynamicznej scenie bitrate wychodzi nieco ponad 27Mbps obciążenie MPC nie przekracza 23%, typowo koło 16%. Przy wyłączonym dekodowaniu sprzętowym na dwurdzeniowym athlonie w największym stresie oscyluje około 56%. Ostatnie linie VLC 3.0.x to już dla mnie w ogóle porażka, ten jak widzę ze względu na własne dekodery olewa ustawiena LAV Filters i zawsze dociąża proca. Ten sam materiał podobne obciążenie jak MPC bez wsparcia sprzętowego karty graficznej.

Czyli potwierdzasz działanie brzytwy Hanlona…

Rozwiń temat, bo określenie jest mi obce.
https://pl.wikiquote.org/wiki/Brzytwa_Hanlona
A z samej deifinicji nie uważam bym robił to specjalnie, wstawię komuś złą stronę, aby zrobić komuś na złość... Na przyszłość jak mam sieczki nie linkować, to podaj narzędzia, którymi mam sprawdzać, że strona niesie ze sobą dopięty wielki śmietnik.