Re: [WINNT] Jak przywrócić WMP? Aktualizacje mpc-hc

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Jak przywrócić WMP? Aktualizacje mpc-hc
From: "jedrek" <wonzespamem@w.on>
Date: Wed, 3 Apr 2019 14:13:52 +0200
"Andrzej P. Wozniak" news:5c90f35c$0$474$65785112@news.neostrada.pl

Jak może działać wyśmienicie coś, co nie radzi sobie z powszechnymi dziś
mkv czy H.264? Chcesz oglądać AVI na starym kineskopie?

Może rozwiniesz temat, że niby mkv i H.264 nie działa na MPC?
Piszesz o jakiś kosmicznych potrzebach względem takich materiałów?
U mnie odtwarza bez problemu. Coś więcej niż odtwarzanie?

Po co dajesz zarabiać kasę tym, co korzystają z cudzego dorobku?

Wkleiłem jeden z pierwszych linków jaki wuszukiwarka zaproponowała.
W liście wynikowej wyszukiwana w tamtym momencie nic przyjaznego
nie ujrzałem więc wstawiłem to co wyglądało na najbardziej znośne.
Nie rozmyślam nad tym kto na czym będzie zarabiał. Afera jakbym
specjalnie linkował jakieś dziwne strony.