Re: [WINNT] Klient poczty

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Klient poczty
From: "HF5BS" <hf5bs@t.pl>
Date: Thu, 14 Mar 2019 18:28:22 +0100

Użytkownik "Adam" <a.g@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:q5mmqg$4n0$1$Adam@news.chmurka.net...

U mnie na laptoku The Bat! ma 69,9GB.

To nie boli, jak ię kiedy przyssałem, to i mój OE zajął kilkaset GB.

Na głównym koncie ściąganie maili trwa trochę dłużej. A w zasadzie nie ściąganie, tylko po ściągnięciu ich obsługa: filtrowanie i umieszczanie w odpowiednich katalogach oraz ewentualnie nadawanie flag i dystrybucja do innych maili. Filtrów do odbioru na głównym koncie mam ok. 400 + kilkadziesiąt do maili wysyłanych. Tak więc po ściągnięciu maili jeszcze przez kilkadziesiąt sekund trwa ich "postprodukcja", czasem nawet ponad dwie minuty, jeśli mam do odbioru tak ze 100 maili.

100 mili 2 minuty? Kumpel ci obrazki ISO Linuxa wysyła (jak to się drzewiej spamerom robiło), że tyle trwa obróbka, chyba bym pie...kota dostał, albo drugiego udaru (właśnie wyszedłem po 10 dniach ze szpitala, przepraszam, jeśli będę pisać niezbornie).

Jeden problem: TB nie obsługuje grup dyskusyjnych. Do grup używam Thunderbird.

yyy... Się mi obiło o uszy kiedyś, o czymś w rodzaju nakładki na Nietoperka, która dawała funkcjonalność newsgrup. Ale mogło mi się też pomieszać z zasłyszanych kawałków i wyprodukować bzdurę. Spróbuję kiedyś, choć OE mi w zupełności do poczty wystarcza (do newsów w zasadzie też choć już nie tak bardzo), chcę zrobić próbę, któr przeciąży program, zobaczę wtedy, jak się zachowa.

--
Łapy, łapy, cztery łapy,
A na łapach pies kudłaty.