Re: [WINNT] Klient poczty

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Klient poczty
From: Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl>
Date: Sun, 3 Mar 2019 19:46:43 +0100
Dnia 03 Mar 2019 18:31:50 GMT, pueblo napisał(a):

> Witaj Jacek Maciejewski, 03 mar 2019 w

> Ja nie polecam, kiedyś długo i uparcie używałem. Niestety częste zwiechy
> przy dużej ilosci maili, słabo radziła sobie z IMAP na o2(nie pamietam
> jak z gmail) - każde uruchomienie to czekanie aż się program odwiesi,
> jakby od nowa sprawdzał wszystkie emaile. Thunder działa w porównaniu z
> OM błyskawicznie.

Pod windami  (ani do IMAP) nie używałem więc nie podzielę się
doświadczeniem. Ale co do linuksów to dziś poszedłem za ciosem, zassałem
i zainstalowałem raz jeszcze, na Mincie 19.1 plus wine. No i działa  :)
Poprzednio kulało strasznie, niektóre funkcje nie działały albo działały
chimerycznie. Obecna instalka jest prawie idealna - nie działa jedynie
zapamiętywanie podziału okna i chodzi tylko o linię oddzielającą pole
tematów maili od pola ich treści, uparcie jest w połowie. Położenie
linii odgraniczającej pole menu jest zapamiętywane.
Ale używam do tej pory Operę 12.16 jako mailer, też pod wine. Działa
bezbłędnie. Bywa że mam ok. 1000 maili. Kiedy jeszcze byłem na XP, też
działała bezbłędnie więc sądzę że twój przypadek może być odosobniony.
--
Jacek
I hate haters.