W dniu 2019-03-04 o 20:03, Doxent pisze:
Nie ma teraz żadnego zdalnego dostępu do BizHuba, więc dość ogólnikowo
napisałem.
Jak nadal będziesz miał problem, to daj znać, spróbuję poszukać
dokładniej.
Niestety myślałem, że to problem softowy bo ten komp co jakiś czas
uniemożliwiał skanowanie ale problem okazał się po oględzinach
sprzętowy. Nie działa skaner w Bizhubie w ogóle. Nie można też
skorzystać z ksero (bez komputera) mimo iż działa drukarka. Po
wyłączeniu urządzenia na kilkadziesiąt minut odpoczynku skaner raz
działa a raz nie działa. Potrzebne nowe urządzenie bo serwis za wymianę
modułu skanera wstępnie zaśpiewał sobie około 5000zł co się nie opłaca
kompletnie gdyż ma ono ponad 8 lat. Nowe urządzenie to około 10tys. z
gwarancją.
Zobacz jak będzie działało jak odinstalujesz drukarkę i zainstalujesz j
jeszcze raz.
--
animka
|