Re: [WINNT] Udostępnianie chronione hasłem - Win 10

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Udostępnianie chronione hasłem - Win 10
From: ń <ku@ta.sie>
Date: Tue, 5 Mar 2019 08:03:23 +0100
Może być uszkodzenie fizyczne (u mnie w wielofunkcyjnej OKI na gwarancji padła płyta główna z podobnie chimerycznymi objawami), ale na początek spróbowałbym zaktualizować firmware, w miarę możliwości przez USB a nie przez sieć (to drugie bywa kapryśne). Z OKI jest śmiesznie, że jeżeli w urządzenie masz wpięty przewód linii telefonicznej (faksu) to wówczas aktualizacja firmware czy to przez USB czy przez ethernet nie powiedzie się i wywala błąd, co generalnie nie jest opisane w dokumentacji. Ciekawe, czy to takie zabezpieczenie przed atakiem przez modem linii telefonicznej (poważne firmy zwracają uwagę na odseparowanie modemy od reszty urządzenia).

-----
Niestety myślałem, że to problem softowy bo ten komp co jakiś czas uniemożliwiał skanowanie ale problem okazał się po oględzinach sprzętowy.