Re: [WINNT] Grabber VHS (analog) na USB

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Grabber VHS (analog) na USB
From: Dominik 'Rathann' Mierzejewski <_wstaw_nick_@greysector.net>
Date: Mon, 4 Mar 2019 22:44:17 +0000 (UTC)
Date: Thu, 22 Nov 2018 13:53:34, Group: pl.comp.pecet
Msg-ID: <e4ebb487-1007-4bb3-8a9a-dfc1f2ef4982@trust.no1>
From: Queequeg:
[...]
> Masz tam jakiegoś Linuksa pod ręką? Spróbuj najpierw podglądu:

> mplayer tv://

> Lub (jeśli masz np. kamerkę w laptopie, która rejestruje się jako video0):

> mplayer -tv device=/dev/videoX tv://

> (za X podstaw numer urządzenia, które się pojawi po podłączeniu grabbera,
> pewnie 1)

mplayer coś ostatnio zamarł, jeśli chodzi o rozwój. Polecam mpv
(http://mpv.io/).

> Jak zadziała to można pobawić się programami mencoder lub avconv (dawny
> ffmpeg), gdzieś miałem cały skrypt, który nagrywał z mojego grabbera.

Dlaczego "dawny"? ffmpeg nadal istnieje i ma się dobrze.

Pozdrawiam,
Dominik
--
Fedora   https://getfedora.org  |  RPM Fusion  http://rpmfusion.org
There should be a science of discontent. People need hard times and

  • Re: [WINNT] Grabber VHS (analog) na USB, Dominik 'Rathann' Mierzejewski <=