Re: [WINNT] Jaki darmowy, niekoniecznie lekki antywirus?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Jaki darmowy, niekoniecznie lekki antywirus?
From: z <z@z.pl>
Date: Fri, 22 Feb 2019 13:12:32 +0100
W dniu 2019-02-22 o 12:17, Jacek pisze:
Też bym się przesiadł na Win 7 gdyby to było możliwe, legalnie. Jakoś w legalność
PK z odzysku nie wierzę.

Ja legalnie sobie zażyczyłem w pracy w związku z modernizacją komputera polizingowego z win7. Mogłem tez legalnie jeszcze wtedy w Xkomie kupić nówkę z win7.

Teraz pewne wybrałbym W8.1.
To wszystko to w strachu przed w10.
Żeby nie było pracuję codziennie dorywczo na takim wynalazku
a klientka właśnie przysłała mi takiego meila"
"Włączyła mi się aktualizacja -jak tylko komputer zacznie działać prześlę wszystkie pliki"

Przecież to są wymierne straty w gospodarce bo np. ktoś musi zostać po godzinach lub wykonać dodatkową pracę...