Re: [WINNT] Jak ściągnąć mp3 z YT (sam dźwięk)

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Jak ściągnąć mp3 z YT (sam dźwięk)
From: "jedrek" <wonzespamem@w.on>
Date: Thu, 24 Jan 2019 21:56:16 +0100
"Luke" news:5c47618a$0$482$65785112@news.neostrada.pl
https://rg3.github.io/youtube-dl/

Może jakaś łopatologiczna instrukcja dla ludzi kiepskich w linii komend (w tym ja) na konkretnym przykładzie krok po kroku? Dział dokumentacji na tamtej stronie to dla mnie jak chiński język :) Poległem, bo za dużo różnych kluczy, zmiennych.
Potrzebuję kilka przykładowych linijek gotowca dla:

1. Pobierz materiał w najwyżej dostępnej jakości (czyli np naciągane youtubowe 4K)
2. Pobierz w jakości 720 jeżeli dostępna
3. Pobierz w jakości 1080 jeżeli dostępna

Czyli KOMENDA <link do video, które chcemy pobrać>