[WINNT] skąd pobrać iso win7

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] skąd pobrać iso win7
From: ToMasz <tomasz@poczta.fm.com.pl>
Date: Fri, 25 Jan 2019 21:17:28 +0100
witam

miałem legalnego xp. dostałem w prezencie upgrade do win7. Nie wiem czy to "box" ale mam pudełko z dwoma płytami dvd. Upgradowałem w 2010 roku nie pamiętam jak ale - wszystko było ok. Komputer nie używany, ale raz na jakiś czas go uruchamiałem i wszystko było i jest dobrze. Teraz potrzebuje mieć na 15 minut iso win7. Skoro mam licencje na używanie produktu, a nie sam produkt, więc w swej naiwności wszedłem na stronę microsoftu, pobrać obraz win7, na który to produkt mam licencje, ale przed pobraniem chcą mój klucz produktu. wpisuje z pudełka a tu sie okazuje ze mój klucz produtku odpowiada windowsowi7 w wersji koreańskiej. No bez jaj. To samo z laptopem, na którym jest legalny win7 z naklejką. Klucz nie pasuje bo jest od della. Czy jest legalny sposób na ściągnięcie win7 iso, czy pozostaje chomik?

ToMasz

PS wiem że mogę stworzyć iso z dvd, ale nie mam wbudowanego czytnika!!

  • [WINNT] skąd pobrać iso win7, ToMasz <=